Vitaminok a csontok és ízületek helyreállításához


Csonterősítő finom falatok Csonterősítő finom falatok Az aktív, egészséges élet egyik alapfeltétele a csontok és ízületek épsége.

Ízület védelem! Egy termékben 11 hatóanyag a legjobbak amit egy ízület kívánhat. Fáj a lában.

Egyes élelmiszerek elősegítik a csontok épülését, erősödését, mások éppen ellenkezőleg, gátolják a szilárd vázat adó anyagok hasznosulását. A csont eleven szövet, folyamatosan átépül, megújul. Szilárdságát az ásványi anyagok, a kalcium, magnézium, foszfor biztosítják, beépülésükhöz vitaminokra, elsősorban D-vitaminra van szükség.

az ízületek fájnak a vegetáriánusoknak

Ez kiegyensúlyozott táplálkozással biztosítható. Hasznos a mozgás, mert a fizikai terhelés pozitív ingerként hat a csontképződésre.

Hozzászólások

Gyermekkorban, a növekedés időszakában a csontépítés dominál. A csúcs-csonttömeget éves korra éri el az ember.

csípőízületi rózsa hogyan lehet meghatározni

Ezután a csontanyagcsere egyensúlyba kerül, majd a csontlebontás fokozatosan nagyobb mértékű lesz, mint a csontépítés. Csontritkulás esetén az ásványianyag-veszteség miatt a csont elvékonyodik, meggyengül, ezért megnő a csonttörések kockázata. Hazánkban közel egymillió embert fenyeget a csontritkulás.

Vitaminok az ízületek, szalagok, csontok, porcok, izmok számára. Milyen termékeket tartalmaznak?

Az érintettek között háromszor annyi a nő, mivel egyrészt eleve kisebb csonttömeggel rendelkeznek, mint a férfiak, másrészt a változókor után csökken a szervezetükben az ösztrogén nemi hormon mennyisége, amelynek fontos szerepe van a csontanyagcsere szabályozásában.

Bár a csontritkulás az idősödéssel járó természetes folyamatnak tűnik, sokat tehetünk annak érdekében, hogy megelőzzük a súlyos állapot kialakulását. Minél szilárdabb csontokat sikerül kifejleszteni gyermek- és ifjúkorban, annál nagyobb a valószínűsége, hogy sikerül megőrizni az épségüket.

segít a paracetamol az ízületi fájdalmak kezelésében

Ezért fontos, hogy a gyerekek étrendje tartalmazza mindazokat a tápanyagokat, amelyek a csontépítéshez szükségesek, és eleget mozogjanak, ami ugyancsak elősegíti a vázrendszer megerősödését. A legfontosabb csontképző anyag a kalcium.

  • A csontszerkezetek porozitása és puhasága.
  • A 9 legfontosabb vitamin és ásványi anyag a téli hónapokban
  • Emlékeztetni kell arra, hogy a vitaminok legjobb gyógyító tulajdonságai a természetes termékekben vannak, vagyis azokban, amelyeket az étrendben kapunk.
  • A jobb térdízület deformáló artrózisa 2 fokkal

Napi szükségletünk életkor szerint változik: a fejlődő vitaminok a csontok és ízületek helyreállításához mg, a fiatal felnőttnek mg, időseknek mg kalciumot kellene biztosítani. Kitűnő forrása a tej, a joghurt, kefír, sajtfélék, a csonthéjasok dió, mogyoróaz ásványvizek, bizonyos zöldségfélék, mint a brokkoli, a káposzta.

Fogyasztása terhes és szoptató anyáknak, gyermekeknek és véralvadást gátló gyógyszert szedők számára nem ajánlott! Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot! Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl! Gyermekek elől elzárva, szobahőmérsékleten tárolja!

Jó tudni, hogy míg a citrusfélék citrom, narancs, grépfrút elősegítik a kalcium beépülését a csontokba, addig a spenótban, a sóskában, a csokoládéban, a kakaóban található oxálsav gátolja e nélkülözhetetlen ásványi anyag hasznosulását. Fokozza a kalcium kioldódását a koffein, a só és a magas foszfortartalmú üdítők, ezért kevesebb kávét, sót, kólaféléket kellene fogyasztani. Bár a foszfor is csontépítő anyag, de táplálékunk bőségesen tartalmazza húsfélékoptimális aránya a kalciummalezért a túl sok foszfor gátolja a kalcium hasznosulását.

ízületi arthrosis a térd 2 fok

A másik fontos csontépítő anyag a magnézium, megtalálható a gabonafélékben, a hüvelyesekben bab, borsó, lencse, szójaolajos magvakban dió, mogyoró, máka napraforgó- és tökmagban.

Az ásványi anyagok beépüléséhez a szervezetnek D-vitaminra van szüksége. Előanyagait a táplálékunk tartalmazza, ezekből a szervezetünk is képes előállítani, de ehhez napfényre van szükség, ugyanis a bőrben képződik. Télen különösen fontos, hogy kellő mennyiségű D-vitamin jusson a szervezetünkbe, amikor keveset tartózkodunk a szabad levegőn, és gyenge a napsugárzás.

Ízület védelem ! Egy termékben 11 hatóanyag a legjobbak amit egy ízület kívánhat.

Természetes forrásai a tengeri halak lazac, angolna, hering, szardínia, tonhala gombák, a tojássárgája, a vaj. Kolimár Éva A gyogyline.

Magnéziumot mikor és hogy érdemes szedni?

A honlapon található információk a gyártóktól, forgalmazóktól, valamint nyilvánosan fellelhető szakkönyvekből és tájékoztatókból származnak. Ezek tartalmáért webáruházunk nem vállal felelősséget. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán található, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót.

Az időjárástól sújtott száraz bőr, a kevés friss piaci termék, az ízületi gyulladások és fájdalom, szezonális influenza és a téli betegségek és levertség sajnos nagyon rossz reklámot csinálnak ennek az évszaknak. Mit lehet tenni? Amellett, hogy amennyire csak tudunk legyünk friss levegőn, és fizikailag maradjunk aktívak, nagyobb figyelmet kell fordítanunk a megfelelő vitaminbevitelre is, hiszen ez garantálhatja, hogy a télen előforduló betegségeket könnyebben legyűrjük.

Ha valamiben bizonytalan, forduljon hozzánk bizalommal!